Proč dát přednost reklamní mikině před tričkem
Můžete využít výšivku – na reklamních mikinách se perfektně vyjímají výšivky, můžete jim dát přednost před potiskem a každá výšivka má obvykle delší životnost, prakticky shodnou se samotnou mikinou. A klidně může jít o výšivku jednobarevnou, s jednoduchým motivem či logem vaší firmy.
Tenká nebo zateplená – mikiny se nosí po celý rok, dokonce i v létě se hodí navečer při procházce parkem nebo na zahradě při posezení u ohně. Mikiny mohou být velmi tenké, ideální na léto, anebo naopak teplé, flísové, a třeba i s kapucí a velkou přední kapsou. Mikina tak může zčásti nebo zcela nahradit i bundu a svetr. Je to stále jeden z nejoblíbenějších druhů oděvů pro děti i pro dospělé.
Jednoduchý střih – i docela obyčejná mikina s jednoduchým kulatým výstřihem a střihem, který byste zvládli ušít na šicím stroji jako začátečníci, potěší zákazníky s vtipným a oslovujícím potiskem. Tento typ oděvu je vhodný pro různé příležitosti, tedy jak pro sport, tak i oddech a běžné každodenní nošení venku na ulici, v přírodě, do školy i do zaměstnání.
Zapínání na zip – pokud vám nevyhovuje mikina přes hlavu, můžete jít cestou zapínání na zip, někdy se uplatní knoflíčky u krku nebo krátký zip u krku, mikiny mohou mít límeček, výstřih do véčka, je tu zkrátka mnoho možností, jak uplatnit fantazii při výrobě, na rozdíl od klasických bavlněných triček. Širší spektrum také rozšiřuje vaše portfolio výrobků, s nimiž můžete propagovat své služby či výrobky.
Pestrý výběr barev – tak, jako u triček, jsou mikiny typem textilie, kde se můžete realizovat ve svém potenciálu využití barev a jejich kombinací. Mikinu můžete pořídit jednobarevnou, více barevnou např. v širokých či úzkých pruzích, může být světlá či tmavá, barvy mohou být velmi výrazné křiklavé, nebo naopak zastřené – je to čistě na vás, co vás a vaše zákazníky či přátele nejvíc oslovuje. Výhodou mikin je rovněž to, že mnohé z nich jsou tzv. Unisex, tedy univerzální pro muže a ženy. Jen se musíte „strefit“ do té správné velikosti.